Урок 2

Урок 2.1

Система — це щось ціле, складене із закономірно розташованих і взаємопов 'язаних частин.Наприклад: нервова система людини, сонячна система, система одиниць, річкова система (річка з притоками), система керу­вання космічним кораблем тощо.

 Обчислювальна система ЕОМ — це єдність фізичних і теоретичних основ, методів кодування, елементної бази, технічних і програмних засобів для виконання обчислень та обробки інформації.

Читати далі Урок2.1.doc (311296)

Урок 2.2

Питання: "Як інформація потрапляє на обробку до процесора, та в якому вигляді вона може видаватися користувачеві після обробки?" Рішенням цієї проблеми буде вихід на поняття пристроїв введення-виведення інформації.

Периферійні пристрої найбільш різноманітний клас комп'ютерної системи. При розгляданні цього сімейства поділім їх в залежності від того, яку інформацію можна вводити і виводити даним пристроєм.

Читати далі Урок2.2.doc (374784)

Урок 2.3

Розглядання пристроїв введення інформації закінчуємо найбільш вживаним інструментом всіх користувачів та програмістів - клавіатурою. На цьому уроці розглянемо призначення основних груп клавіш,- функціональних, управляючих, алфавітно-цифрових та ін. Зауважимо, що поділення клавіш на групи досить умовне, та відрізняється в різних джерелах, тому вважається за доцільне запам'ятовування не назв цих груп, а розуміння призначення клавіш, що входять до них.

Читати далі Урок2.3.doc (91648)

Урок 2.4

Практична робота №1 "Робота з клавіатурним тренажером"

Мета роботи: Вивчення клавіатури персональної ЕОМ та опанування вірних методів друку.

Обладнання: ПК, клавіатурний тренажер, схема розташування пальців на клавіатурі.

Читати далі Урок2.4.doc (69632)

Урок 2.5

Збереження інформації для подальшого її використання або передачі іншим людям завжди мало визначальне значення для розвитку людської цивілізації. До появи ЕОМ з цією метою людина навчилася використовувати велику кількість засобів: книги, фото­графи, магнітофонні записи, кіноплівки і т. д. Потоки інформації, які значно зросли на кінець XX ст., необхідність збереження її у великих об'ємах і поява ЕОМ сприяли розробці і застосуванню носіїв інформації, що забезпечують можливість довготривалого її зберігання в більш компактній формі. До таких носіїв відносяться гнучкі і жорсткі магнітні диски, диски CD-ROM, магнітооптичні диски і інші. Істотне значення мають такі їх показники, як інформаційна ємність, час доступу до інформації, надійність її зберігання, час безвідмовної роботи.

Читати далі Урок2.5.doc (112640)

Урок 2.6

Пристрої електронної пам 'яті для комп 'ютера виготов­ляються з мікросхем. Тим самим досягається найголовніша якість — швидкодія, яка є основною характеристикою комп'ютера. Така якість дається недешево. Мікросхема — дорогий електронний пристрій, і їх для електронної пам'яті потрібна значна кількість. Чим більшого об'єму будується електронна пам'ять, тим більше мікросхем для цьо­го використовується, тим вона дорожча. Тому великий об'єм різноманітних програм і даних зберігається на дешевих пристроях магнітної пам'яті. І тільки ті програми, які виконуються, і дані до них завантажуються в електронну пам'ять.

Читати далі Урок2.6.doc (297472)

Урок 2.7

Практична робота №2 “Обчислювальна система "

 

Мета роботи: Закріплення знань з теми “Структура обчислювальної системи”.

Обладнання: ПК, навчально-практична програма “Курс PC”.

Читати далі Урок2.7.doc (68608)