Коротко про головне

Роль освіти важко переоцінити. Саме школа дає можливість здобути кращі умови життя і відкрити для себе світ. У давніші часи освіта починалася від науки дяка, в якого вчилися рахувати, молитися, читати церковні книги. У кінці 18 ст. саме такою була одна з перших шкіл у селі Великі Глібовичі. 1966 року засновано парафіяльну тривіальну школу, яку у 1875 році крайова шкільна рада визнала державною. Навчання тут тривало два роки. Оскільки село В.Глібовичі розтягнуте на 14 км., то не всі діти могли добиратися до школи. Таким чином було утворено в селі дві школи: 1-класна польська та 2-класна польсько-українська.

У 1930 році у селі працювали дві двомовні школи – 3-класна і 2-класна, в яких навчалося 340 учнів. За радянського періоду історії у Великих Глібовичах утворено 7-річну, а пізніше 8-річну основну школу. Ці навчальні заклади розміщувалися у центрі села, але в різних корпусах, що створювало певні незручності. Навчання тривало у 2 зміни через велику кількість учнів – біля 500. У 80-ті роки 20 ст. почалося будівництво нового приміщення школи, яку було відкрито 1988 ролу, що функціонує по сьогоднішній день. Проектна потужність – 320 учнів. При цьому змінився статус навчального закладу – загальноосвітня середня школа. У Великоглібовицькій ЗОШ І- ІІІ ст. навчаються учні із таких сіл , як Суходіл , Підмонастир , Вільховець , Лани , Серники .

Розміщена школа на відстані 30 кілометрів від районного центру- міста Перемишляни. У 2012-2013 навчальному році у Великоглібовицькій ЗОШ І- ІІІ ст. навчається 250 учнів , функціонують 11 класів. Навчально-виховний процес у школі забезпечують 30 учителів ( з них 1 працює за сумісництвом ). Жінок-21, чоловіків - 9. З них мають вищу кваліфікаційну категорію - 20 , 10 учителів мають звання «старший учитель». Методична робота у Великоглібовицькій ЗОШ І- ІІІ ст. спрямована на реалізацію проблеми школи «Проектна діяльність як інструмент нових зміну процесі навчання ». На базі Великоглібовицької ЗОШ І- ІІІ ст. діє локальний освітній округ та методичний центр, до якого входять учителі - предметники з усіх сусідніх шкіл. Кожне методичне об'єднання розробило і зібрало відповідні роздавальні матеріали, завдання для тематичного контролю, методичні розробки і системи уроків, завдання для роботи з обдарованими дітьми. Здійснення виховної роботи забезпечують класні керівники , психолог, соціолог та заступник директора школи з національного виховання, педагог - організатор у межах своїх посадових обов’язків. Основними формами виховної роботи є виховні години, бесіди, політінформації, індивідуальна робота з учнями, масові загальношкільні виховні заходи , робота з батьками. До проведення масштабних виховних акцій залучалися представники громадськості, церкви, правоохоронних органів, медичних установ тощо. На сьогодні школа працює відповідно до потреб та запитів громади щодо доступної якісної освіти, яка забезпечує повноцінний розвиток кожної дитини і її успішну інтеграцію в українське суспільство та європейську спільноту .