Самоопис досвіду роботи

 

Працюючи над проблемою «Використання інформаційних  технологій на уроках фізики »,  побачила , що вивчення фізики захоплює учнів, полегшує осмислення визначень, дає наглядне уявлення про основні фізичні поняття , сприяє розвитку образного мислення, спонукає школярів до дослідницької діяльності.

Впровадження в навчальний процес нових інформаційних технологій навчання, які базуються на комп’ютерній підтримці навчально-пізнавальної діяльності, відкриває перспективи щодо гуманізації навчального процесу, розширення та поглиблення теоретичної бази знань і надання результатам навчання практичної значущості, інтеграції навчальних предметів і диференціації навчання відповідно до запитів, нахилів та здібностей учнів,  активізації навчально-пізнавальної діяльності, посилення спілкування вихованця та вчителя , збільшення  самостійної навчальної діяльності дослідницького характеру, розкриття творчого потенціалу учнів  з урахуванням їхніх  уподобань, специфіки перебігу навчального процесу. Нові інформаційні технології навчання надають потужні й універсальні засоби отримання, опрацювання, передавання, подання різноманітної інформації, надання навчально-пізнавальній діяльності творчого, дослідницького спрямування, які природно приваблюють учня та приносять йому задоволення, стимулюють бажання працювати, набувати нових знань.....

Читати далі Самоопис досвіду роботи.docx (29582)

Портфоліо  

учителя фізики

Великоглібовицької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів

Кобрин Оксани Степанівни

 
 
Читати далі Портфоліо.pps (7636992)